Obsługa Interesantów
BIURO OBSŁUGI INTERESANTÓW
Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 16
22-100 Chełm
parter, pok. 11
tel.: +48 82 562 25 06, 82 562 25 07
email: boi@chelm.sr.gov.pl
od 1.04.2024r. pełna obsługa wydziałów: I, II, III, IV, V, VII.
Godziny pracy BOI:
poniedziałek: 900 - 1800
wtorek - piątek: 800 - 1500
Przerwa stanowisko Nr 1: 1130 - 1145
Przerwa stanowisko Nr 2: 1145 - 1200
U W A G A
Czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem BOI
może zostać wydłużony
z uwagi na bezpośrednią obsługę interesantów w budynku Sądu.
Zadania Biura Obsługi Interesantów:
- udzielanie informacji o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach niezbędnych do szybkiego załatwienia sprawy,
- udostępnianie formularzy procesowych oraz wzorów pism sądowych w typowych sprawach rozpoznawanych przez wydziały,
- informowanie interesantów o kosztach sądowych, o sposobie ubiegania się o zwolnienie od kosztów sądowych,
- informowanie interesantów o przesłankach ustanowienia obrońcy lub pełnomocnika z urzędu,
- udostępnianie listy lekarzy uprawnionych do usprawiedliwiania nieobecności i zasad usprawiedliwiania nieobecności, listy tłumaczy przysięgłych, listy mediatorów, listy adwokatów i notariuszy oraz adresów kancelarii w zakresie właściwości Sądu Rejonowego w Chełmie,
- informowanie o wydziałach w sądzie, ich właściwości i lokalizacji, kierowanie do właściwych sal rozpraw.
INFORMACJE UDZIELANE SĄ BEZPOŚREDNIO, za pośrednictwem EMAIL lub TELEFONICZNIE
UWAGA:
Pracownicy Biura Obsługi Interesantów nie udzielają porad prawnych oraz nie uzupełniają formularzy w imieniu interesanta.
Na dole strony został zamieszczony Regulamin Funkcjonowania Biura Obsługi Interesantów