Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Mapa strony
Sąd Rejonowy w Chełmie
Ankiety
Rozmiar czcionki
czcionka normalna
czcionka średnia
czcionka duża
Wersja kontrastowa
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Szukaj
Szukaj
Menu
Nawigacja
Aktualnie znajdujesz się na:
Ankiety
Strona główna
Ankiety
ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA
Ankiety
ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA
1. Płeć
kobieta
mężczyzna
2. Wykształcenie
podstawowe
zasadnicze
średnie
wyższe
3. Wiek
18-25
26-35
36-45
46-55
56-65
powyżej 65
4. Jak często korzysta Pan/Pani z obsługi świadczonej przez tutejszy sąd?
po raz pierwszy
raz na kilka lat
raz-dwa razy w roku
częściej
5. Przez którą komórkę organizacyjną był/a Pan/Pani ostatnio obsługiwany/a:
Biuro Obsługi Interesantów
Punkt Informacyjny/ Biuro podawcze
Czytelnia akt
Inna:
6. W jakim zakresie korzystał/a Pan/Pani z usług tutejszego sądu ?
otrzymanie wzoru pisma lub formularza
uzyskanie informacji o toku sprawy
złożenie pozwu/wniosku
Inna:
7. Jaką grupę interesantów Pan/Pani reprezentuje?
strona postępowania
świadek
pełnomocnik zawodowy
inna grupa
Proszę podać nazwę grupy, jeżeli powyżej zaznaczono „Inna”:
8. Który sposób kontaktu z sądem jest dla Pana/Pani najdogodniejszy?
osobisty
telefoniczny
korespondencyjny
elektroniczny
9. Czy podczas wizyty w sądzie osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą okazała się pomocna w załatwieniu Pana/Pani sprawy?
tak
nie
10. Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą okazała cierpliwość i poświęciła odpowiednią ilość czasu na załatwienie sprawy?
zdecydowanie tak
raczej tak
raczej nie
zdecydowanie nie
11. Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą używała zwrotów przyjaznych wobec Pana/Pani, czy mówiła jasnym i zrozumiałym językiem?
tak
nie
12. Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą udzieliła jasnych i wyczerpujących odpowiedzi wyjaśniających wszelkie Pana/Pani wątpliwości, czy wskazała, jakie należy przygotować dokumenty i gdzie należy je złożyć?
tak, zdecydowanie wskazał/a i wręczył/a wzór dokumentu niezbędnego do załatwienia sprawy
tak, wskazał/a odpowiedni dokument, ale nie wręczył/a jego wzoru
miał/a trudności z udzieleniem informacji i wskazaniem dokumentów i ich wzorów, sprawę konsultował/a z innym pracownikiem
13. Czy na zakończenie rozmowy pracownik upewnił się, że nie ma Pan/Pani więcej pytań lub czy może jeszcze w czymś pomóc?
tak
nie
14. Jak ocenia Pan/Pani wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku sądu?
bardzo dobrze
dobrze
źle
bardzo źle
15. Jakie zmiany Pana/Pani zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez tutejszy sąd? Państwa oczekiwania i propozycje:
Odpowiedź
do góry